Asigura-te ca publicul vede mainile DJ-ului si ce face el acolo.
Evita folosirea unor clisee superlative in textele / prezentarile evenimentului. Cuvintele au putere, deci fii creativ. Audienta a devenit pasiva la termeni precum "moment / line up epic", 'a nu se rata', 'petrecerea anului' sau altele. Nu spune doar ca evenimentul tau va fi extraordinar; spune de ce. 'Pentru ca va fi cel mai tare event' nu functioneaza.
Atunci cand trimiti un mesaj de multumire prin retelele sociale, multumeste-le celor care au venit, insa nu o face la nesfarsit, spunand cat de incredibil de fantastica a fost petrecerea.
Muzica la o petrecere trebuie sa 'curga', deci alege cu grija line up-ul. Techno, dubstep, drum and bass si funky house pe aceeasi scena poate ca nu este cea mai buna idee.
Nu chema artisti de care nu a auzit nimeni. Atunci cand cineva se uita pe un flyer si nu va recunoaste absolut niciun nume, sansele sa-ti vina la petrecere sunt foarte mici. Cheama artisti noi, desigur, insa cheama doar artisti noi la tine acasa.
Nu-ti chema la petrecere toti prietenii DJi. Cand un nume apare pe un flyer de 15 ori pe luna, sansele sa vina la eveniment sunt mici. Combina artistii.
Un flyer pentru o masina. Un singur flyer promotional impartit pentru fiecare masina este suficient.
Fii prezent pe Twitter. Twitter-ul este la ora actuala una dintre cele mai eficiente si lipsite de costuri modalitati de promovare online.
Adu fete la petrecere. Adu fete la petrecere, si fii sigur astfel ca baietii le vor urma.
Daca faci un after, promoveaza-l la petrecerea de main.
Asculta ideile celor din jurul tau. 'Apleaca' urechea la parerile celor din jur - participanti, artisti si oricine are ceva de spus despre subiect.
Flyerele inca functioneaza. Desi tendintele spre a fi eco sunt din ce in ce mai persistente pretutindeni, un flyer cu un artwork frumos are efect. Un mare segment de public nu sta toata ziua pe internet, asa ca flyerele pot functiona; mai ales in cazul unor "flyer freaks".
Detaliile mici pot crea un impact major. Sa nu iti fie teama sa experimentezi lucruri noi, incearca sa fii unic si original pe cat posibil. Pune-ti mintea ta (si / sau a prietenilor / echipei) la contributie si nascoceste ceva original.
Tine-ti promisiunile legate de plata artistilor. Un fee discutat in avans cu un artist / o agentie de booking care il impresariaza trebuie sa fie acelasi ca cel de dupa eveniment. Nu il intereseaza pe artist ca tu il platesti din banii de intretinere sau mancarea pentru pisica. El si-a respectat indatoririle, respecta-ti-le si tu pe ale tale.
sursa:www.beatfactor.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu