vineri, 9 iulie 2010

Cat ghinion !!! Elena Gheorghe refuza sa pozeze in revistele pentru adulti.


elena gh

Elena Gheorghe refuza sa pozeze pentru Playboy, FHM sau orice alt pictorial care prezinta "artiste cu suflet mare" in costumul evei. Elena Gheorghe se pare a fi una dintre putinele artiste, care nu se pune in genunchi in fiecare seara inainte de culcare, rugandu-se la "Dumnezeu" pentru o pagina unde sa-si poata arata singurele talente pe care le are...



Iata ce declara Elena: "Nu, nu as poza eu in Playboy niciodata pentru ca nu ma regasesc in chestiunea aceasta. Nu as avea de ce. Nu vreau sa ma promovez prin asa ceva. Vreau sa ma promovez prin muzica mea, prin ceea ce fac. Intotdeauna am fost o aparitie discreta, care nu a vrut niciodata sa iasa in evidenta prin altceva decat prin muzica." Se pare ca slujbele tatalui ei, preot de meserie, n-au fost chiar degeaba... :)
In ceea ce priveste cariera muzicala, Elena doreste sa ramana fidela genului latino, care a consacrat-o: "Nu, nu o sa renunt niciodata la stilul latino, pana la urma cu acesta m-am lansat. Am vrut doar sa am si o alta abordare, sa incerc si altceva. Slava Domnului, vocea imi permite sa cant si alte stiluri muzicale si exact acest lucru am vrut sa demonstrez. Ma bucur ca piesa prinde foarte bine, mie imi place foarte mult, este o piesa dansanta, de vara."

sursa:muzicabuna.ro

Niciun comentariu: